Tuesday, July 12, 2011

GameManiacs Painting competition [Swedish]


Hej på er alla!

Här kommer ett soligt nyhetsbrev mitt i sommaren, bästa hobbytiden på året enligt mig!

Som ni säkert märkt fungerar nu nya hemsidan nästan fläckfritt och betydligt snabbare än tidigare. Vi skall nu under sommaren och hösten jobba på att förbättra betalmöjligheter och även fräscha upp sidan något, förslag på utseende är välkomna.

Förutom nyheterna på hemsidan så tänkte jag utlysa en exklusiv tävling för alla läsare av nyhetsbrevet. Jag tänkte att hålla en öppen målningstävling med tema sommar!

Reglerna är enkla:

1) Tävlingen gäller hela sommaren med avslut 31:e Augusti.

2) Bidraget får se ut hur som helst (en eller flera figurer etc) men skall vara baserat på inköp gjorda hos oss (bifoga faktura/ordernummer för verifikation) och ha ett tydligt SOMMARTEMA!

3) Endast bild på målad figur krävs. Försök att ta en bild med bra belysning och vit bakgrund. Tips för detta finns på många hemsidor och forum, hör av er om ni inte hittar info om det.

4) Vi tillsätter en jury som enväldigt korar vinnare vid tävlingens avslut

5) Vinnaren erhåller ett rejält presentkort på 1000 kr från oss, andraplats 500 kr, och tredje plats 250 kr.

För eventuella frågor kontakta mig på order@gamemaniacs.se

Mvh Tommy/GameManiacs



No comments:

Post a Comment